måndag, maj 14, 2012

Tjoho!

Idag ska jag klappa mig själv lite extra snällt på huvudet i mammasjälvstärkande syfte! Jag har kommit ihåg att fixa matsäck till Ottos första idrottsdag! Och han har fått bulle med sig (överbliven från kalaset). Det är en låg nivå, jag inser det! Men jag har dessutom också kommit ihåg att boka in honom på sommarsimskola på Kvarnbadet.

Och för att fortsätta med det som varit bra. Vi har haft kalas och det blev lyckat. Kalasrutinen finns där det märks men det var faktiskt ett härligt gäng 6-åringar. Ingen flippade ur, även om man tydligt märker att nivån på stimmet ökar i takt med sockerintaget. De var ljuvligt entusiastiska till att leka lekar och kunde faktiskt till och med sitta still och lyssna på vad de skulle göra i några minuter.

3 kommentarer:

Faster Fi sa...

Nu vill Rune gärna se senaste bilderna på växthuset!

Faster Fi sa...

PolisaMackan är också nyfiken!

RosaMilton sa...

Ok, kommer!