onsdag, juni 09, 2010

Sängflytt en gång till

Nu har Ville och Otto sovit tillsammans ett bra tag. Och det har gått så där. Ville har inte slutat vakna på nätterna och jag har vandrat dit och ofta somnat kvar hos honom. Alternativt stört Stefans nattsömn. Och min egen. Det är mycket jobbigare att vakna och gå upp, än att vakna i samma säng. Ville är förkyld nu vilket inte gör saken bättre. Igår var jag fasansfullt trött, Stefan är så trött sedan en vecka tillbaka att han knappt går att umgås med. Så vi flyttade in Ville tll mig och ut Stefan igen. Inatt har Ville legat mestadels tätt intill, eller på mig. Från 05 ägnade han sig åt att sparka mig i ryggen tills han gav upp och gick upp. Det har ändå varit en fantstiskt mycket bättre natt än den föregående. Sparkar i ryggen är lite som kraftfull massage, i alla fall om man är stel i ryggen, astrött och försöker tänka positivt.

Inga kommentarer: