tisdag, oktober 31, 2006

Sjuk Otto

Febrig och dan är han den lilla kråkan. Sover väldigt illa. Vaknade halv fem imorse. Jag bara fixade inte att gå upp... Klockan kvart över fem erbjöd sig Stefan att gå upp... För det fick han många guldstjärnor i boken...

Varje gång Otto blir sjuk blir han så risig i magen, ikväll har han vridit och vänt på sig och vaknat varje kvart tills han fått prutta rikigt högt. Stackare. Fast så har också farmor matat honom med linfröbröd... Lite svårsmält för bebismagen kanske. Nu verkar han dock äntligen somnat in för natten.

Själv försöker jag jobba på så mycket som möjligt. Lite stressande att veta att just nu har jag mycket tid och att jag måste prestera en massa text, helst intressant också. Inte bara kvantitet utan kvalitet. Har även hunnit läsa lite som jag legat efter med. Ser bara inte hur jag ska kunna bli färdig till jul...

Inga kommentarer: