lördag, februari 24, 2007

Finaste blomman




Kolla vilken fin blomma vi fick förra helgen. Vi går och beundrar den här hemma jag och Stefan, tack Anna! Lägger även in en bild på arbetsrummet som förhoppningsvis ska möbleraras färdigt den här månaden. Annars är mycket gjort nu. Vi sover i sovrummet nu, alla rum är färdigtapetserade och vi har faktiskt satt upp tavlor på väggarna. ETT HEM! Och nu med en vecka med nya köket är jag så nöjd och lycklig med de fina tapeterna. Det blev bra!

Idag har jag och barnen tittat på kattunge. Såååååååååå sööööööööööt! Förhoppningsvis blir hon vår. Jag tror det. Om det blir så ska jag snabbast möjligt lägga ut bild. Hon är en norsk skogkatt med färgen (hur är det möjligt att krångla till det så?!) svartsköldpaddsilverspotted-vit. Hon är alltså mörkt grå - randig med lite silver och har lite rött på kinderna och kroppen.

1 kommentar:

Olle sa...

Jättefint! Och vad härligt ljus det är i rummen. Jag har ju bara sett det i kvällsljus och det har helt klart hänt mycket på bara några veckor.