lördag, december 29, 2007

Att vara fyrbarnsmor...

Är att definitivt inte ha tid att skriva de inlägg i bloggen som jag tänkt mig... Är att inte ha tid eller lust för den delen heller att vara ute på internet. Så det är tunnsått med nyheter från familjen. Men jag kan meddela att Ville fått sin första förkylning, snörvlar och hostar gör han stackarn. Att Ebba och Julius har varit och bowlat med Stefan idag och att Ebba var arg hela tiden... Och att Stefan har ont i ryggen konstant, så vi måste investera i en ny säng! Det är tydligt att vår säng inte fungerar.

Sedan kan jag även berätta att Ottos tvåårsdag har firats och att Anders varit här. Det är alltid lika trevligt när han kommer. Vi hann prata en del också när jag promenerade honom ner till tåget på kvällen och han dessutom missade det...

Inga kommentarer: