tisdag, november 16, 2010

Lite hit och dit

Idag känner jag mig riktigt ledig. Förra veckan var en en riktigt usel vecka rent jobbmässigt med en massa små och stora jobbmisstag som störde mig enormt. I fredagskväll när vi satt och spelade Settlers med Ebba så fick jag en jätteklump i magen plötsligt när jag kom att tänka på en sak till som jag kanske hade glömt i all hastighet innan jag skulle iväg på jobbintervju. Sedan hängde det med i hela helgen och det var faktiskt en stor lättnad igår att inse att missen inte var någon miss och att jag faktiskt inte gjort en felbedömning. Igårkväll var en bra kväll och jag fick jobba på själv, utan student vilket jag behövde. Vilket resulterar i att jag idag verkligen känner mig ledig.

Vi ska till talpedagogen idag och förhoppningsvis få lite motorikövningar till Otto. Solen lyser och jag ska lyxa och köpa riktigt stenugnsbakat bröd till soppan ikväll.

Intervjun då? Njaa, den gick nog inte så bra. Jag kom på mig själv att sitta och undra vad det är för jobb jag egentligen sökt, om jag missuppfattat alltihop. Och att det de berättade om jobbet faktiskt inte lät så kul... Så vi får väl se. Eftersom tjänsten ska tillsättas så fort som möjligt ska vi få svar redan i veckan.

Inga kommentarer: