onsdag, maj 23, 2007

Snyggaste lillebrorsan...


En gång ville Ruth att jag och Anders skulle fota oss för en fotograf så att vi kunde ge bort fotot till Pappa på hans 50-årsdag (?). Jag hämtade Anders i skolan. Det regnade ute. Väl inne hos fotografen blev Anders sur. Ville inte alls bli fotograferad. Det vart en totalt misslyckad fotografering, vi valde det minst misslyckade fotot. Detta kort går fortfarande att beskåda hemma hos Pappa i Märsta.
Nå det här är något helt annat! Vilken stilig bror jag har!

2 kommentarer:

AI sa...

Ja, jag har väl vant mig lite mer vid att bli fotad. Jag vet inte vad som hände den gången riktigt, men på humlr var jag inte alls. Bättre resultat denna gången! ;) Kanske vi skulle gå och göra ett nytt försök tillsammans någon gång?

RosaMilton sa...

Ja kanske, när jag är nyklippt, utsövd och känner mig tillräckligt piffig...