måndag, september 22, 2008

Mer Ville

Måste skriva för att komma ihåg för nu går det undan. Han går mer än han kryper och det börjar gå snabbt. Går efter de andra för att se om det är något kul på gång. Han studerar intensivt. Idag lekte Otto med en leksakshammare och bankade och då gick han dit och satte sig bredvid, nära, nära och bankade han med, fast med stekspaden av plast. Tittade på Otto och härmade. Sedan blev han av med stekspaden och då blev han jätteledsen. Jag såg till att ha fick tillbaka den och då blev han glad igen. Inga märkvärdigheter men det börjar redan nu. Kärlek och rivalitet mellan bröderna bus.

Tvåsover för tillfället, vaknar relativt tidigt vid halvsju ungefär och är gangstertrött redan vid nio. Sover ca 2 timmar och sedan en kortis på eftermiddagen när jag går och hämtar Otto.

Sånt här kan inte rimligtvis vara intressant för någon annat än för min närmaste familj men det har varit så varje gång, jag tror jag kommer ihåg hur det var och när de kunde ungefär vad men ack så lite som sitter kvar. Nu finns det i alla fall här i bloggen.

1 kommentar:

Olle sa...

Man kommer inte ihåg ett skvatt faktiskt. Tänk på att du skriver för Otto och Ville och för de andra. Samt för mig!