söndag, december 31, 2006

Nyårslöfte

Julen är firad, barnen fick många klappar, Otto är numer vår finaste lilla ettåring och vi är hemma igen! Här hemma har jag på en dag lyckats åstadkomma kaos. Böckerna är nästan nerpackade i kartonger, halva bokhyllan är nermonterad i uterummet. Vardagsrummet är till hälften fyllt av tvätt och tvättställningar och leksaker, andra halvan av kartonger. Som om det inte räckte har jag gått igenom Julius leksaker och sorterat ut... på golvet i hans rum. Inte för att han har några invändningar mot detta förfarande precis... Jag har även rivit lite i vårt sovrum, packat ner lite linne, rivit i klädkammaren, halva klädkammaren står nu i korridoren utanför. Mycket praktiskt. Hittade Ottos klossar i alla fall.

För övrigt har jag bara ett nyårslöfte och det är: Jag ska bli klar med uppsatsen.

Inga kommentarer: