onsdag, januari 03, 2007

De leker!

Idag har Julius och Otto lekt för första gången! Om nu inte busa i sängen räknas till kategorin lek? Julius lektält är uppsatt och Otto bara ÄLSKAR att busa med Julius där inne. Hans hår står helt på ända, av all statisk elektricitet. En enda gången han blev ledsen var när Julius välte tältet upp och ner och han fortfarande var kvar där inne...

Faster Fi kommenterade i jul att vi går på Julius rätt hårt, det blir mycket gnat och tjat på honom. Jag håller med henne, jag försöker att tänka mig för, men jag tappar lätt tålamodet när han är så aggressiv och på Otto. Lösningen ligger nog inte i fler tillrättavisningar, han kan dem nog i sömnen, vid det här laget.

Just nu leker Julius med Sebastian och jag hörde honom säga; Fast jag är inte som min mamma, hon blir jättearg direkt. Ja, det skar i mammahjärtat. (Nu kom Stefan hem och kommenterade att Julius också blir jättearg direkt, så vi är väl likadana helt enkelt.)Well, well...

Inga kommentarer: