onsdag, maj 28, 2008

Kom-ihåg

Det här måste jag komma ihåg resten av veckan:

  • Imorgon: Chayu-in-do, klockan 16. Julius vill åka skolbuss hem, så jag ska bara hämta Otto på em. Kolla upp när det är avslutning på terminen.
  • Fredag: Julius ska ha fotbollskläder, Ebba ska vara utklädd till skurk. Ebba och kompisen M kommer hit på em. Ebba sover över där
  • Lördag: Ebba och Stefan ska på bygga-koj-kalas hos klasskompis kl 13. Present finns här hemma men inget presentpapper.
  • Söndag: Julius på kalas hos W. Köpa present, presentskåpet börjar bli väldans tomt.
Det känns som det är mer, borde vara mer. Vad har jag glömt? Inga mer matsäckar? Idag har jag och Ville dejtat vänner. Jag garvade läppen av mig när vännen I berättade att hon blivit sur på maken för att hon var tvungen att städa apstora huset själv, drack för mycket vin för att göra städandet roligare och hamnade framför datorn och lade 36 bud på Tradera...

Inga kommentarer: