onsdag, juni 11, 2008

Vilde Bill 6 månader

Alltid så söt och go när det händer saker, när man är ute på vift. Hemma är mer frustration. Jobb helt enkelt. Jobba på att krypa, han kan åla sig en liten bit, öva sig på att ta saker. Vill mycket. Vill allra helst tadet mamma eller pappa har i handen. Vill mycket gärna ta katten eller blomman i fönstret. Just nu har han blåmärke på ena kinden och i tinningen. En sak som jag inte uppskattar alls är hans kvällrutiner. Det går inte att styra honom! Han somnar sött någonstans runt åtta. Så långt är allt gott och väl. Men sedan vaknar han igen efter ca 45 minuter och somnar inte om. Är vaken till ca elva. Ibland är han glad och gosig och ibland är han sur och trött. Men oavsett så längtar jag ihjäl mig efter vuxen-kvälls-tid. Hurra, titta vad jag kan! Jag kan både stå på alla fyra, dregla och se ut som en liten glad groda!
Otto och Ville leker hos morfar.

Inga kommentarer: