tisdag, april 20, 2010

Det kan hända

Att jag har världens mest fantastiska man! Jag är sjukt stressad över det föredrag jag ska hålla imorgon, rookie som jag är. Men vem kommer de bästa tipsen på upplägget och hur jag ska fokusera när jag kört fast? Och vem har stannat hemma idag med vattkopps-Ville? Låt vara att jag hittade Ville skuttandes och lekandes ensam på grannens tomt när det var dags att äta middag. Inga grannar hemma. Stefan vabbar nämligen aldrig helt och hållet. Han är med Ville, håller telefonkonferens, läser mejl och lagar mat samtidigt. Snacka om simultankapacitet, som dock ibland haltar lite. Ja, jag syftar förstås på telefonkonferensen :)

Vattkopps-Ville har för övrigt vattkoppor överallt, stora pladuskor i hårbotten, i och bakom öronen, i rumpan, ja i alla vrår av kroppen. Pigg och glad, ingen feber.

Inga kommentarer: