fredag, juni 29, 2007

Dags att jobba igen

Ska jobba för första gången på 2 månader. Inser att jag stängt av jobbet totalt eftersom jag inte kommer ihåg koden till omklädningsrummet. Sedan delar jag skåp med U. Det är hon som tagit dit låset. Ett sifferlås naturligtvis. Har jag någon aning om koden? Nej. Jag minns inte ens om det är tre eller fyra siffror. Så nu ska skåpet brytas upp. U är nämligen på semester i skärgården och går inte att nå. Jag hoppas verkligen att mitt datakort och min namnbricka finns där, för jag kan inte alls minnas om jag la dem där eller tog hem dem sist jag jobbade. Har letat på de mest troliga ställena hemma, men inget spår av dem.

Det känns lite trögstartat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha, Malin!
Låter som en underbar start. Har ni vägarna förbi så är vi på landet vecka 29, 30 och 31!
Sen vill vi gärna kommma och kika hur det går för er med trallen och hur tomten tar sig! Hör av er när ni får tid över!
(S har varit på VUL, =1st, 12/2, KUL!)

//anna

RosaMilton sa...

U ringde efter att skåpet blev uppbrutet! Men jag hittade grejjerna i alla fall. Vi får höras, givetvis får ni komma och kika! Kul för S och bra egentligen att det bara var en i magen! Två blir lätt komplicerat...