fredag, mars 14, 2008

Bättre idag!

Idag är en bra dag! Gårdagseftermiddagen gick så mycket bättre än jag orkade hoppas på! Det behövs bara att Ville inte gastar och att Otto är samarbetsvillig så går allt lätt och smidigt. Ott hjälpte mig, lämnade boken på biblioteket, bar blöjor till bilen, körde vagnen på konsum. Nu tänkte jag passa på att visa lite bilder...

Så stora ögon! Det röda lyset på kameran är bara så konstigt! Vem vill skratta när det lyser?

Magträning på golvet, det finns många bilar att titta på! Ville älskar Otto! När Otto kommer och busar och klämmer och klappar på honom blir han alldeles lycklig! Otto gungar honom i babysittern och pratar lite medd honom ibland. Då blir jag alldeles varm i hjärtat!

Fast emellanåt får man vila ryggen och nacken lite!

Det är inte bara Tooticki som gillar lådor... Kovva mamma! (Kolla mamma!) För övrigt säger Otto inte längre ja, utan okej! När han inte säger nej eller inte förstås... Jag tycker han börjar bli mer lik mig nu faktiskt.

Hurra! Kanske ser ni ingen skillnad men vi har satt upp hissgardiner i vardagsrummet efter ett år!

Tooticki latar sig i soffan. Det går inte att få ett foto på henne med öppna ögon, inte ens på dagtid utan blixt! Men spana in hennes vackra tassar, bamsiga! Hon börjar verkligen bli våran diva i familjen, förtjänar snart ett eget inlägg!

1 kommentar:

Olle sa...

Vad fint det blev med gardinerna! Och jag är glad över de goda nyheterna - i går hade du tydligen en tuff morgon!

Härliga bilder på Ville och Otto!