onsdag, september 02, 2009

Tusen bollar i luften

Så känns det. Först har jag jobbat dag. Hunnit med en dålig och ointressant föreläsning på eftermiddagen och en kort stund av ett meningslöst möte. Hämtat två trötta knattar klockan 15.30. Lämnat Ebba på drama, lagat mat. Hämtat Ebba på drama. Serverat middag och haft ett allvarligt samtal med Julius om huruvida man får säga till sin mamma att: Det är tur att jag inte har ett vapen nu, för då skulle jag (underförstått skjuta dig). J-vlar vad arg jag blev. Behärskade mig och var mkt tydlig med vad som är ok att säga och inte. Och vad det innebär med vapen och att döda. Det var så tydligt att han faktiskt inte tänkt på det sättet utan bara försökt vara rolig.

Efter middagen cyklade jag iväg på föräldramöte, kom hem lagom till nattning av Ville och lite röj. Som jag faktiskt inte har avslutat ännu. Och så ska jag jobba imorgon också! IGEN! Jag som har så mycket annat jag behöver få gjort!

Inga kommentarer: