fredag, april 18, 2008

Fredag och vackert väder

Idag har jag inte hunnit med någonting. Det är märkligt att vissa dagar bara slinker förbi utan att det känns som jag hinner med någonting. Ebba har varit sjuk igen. Hon har varit på benen 2 dagar den här veckan, sjuk 3.

Det här är vad jag HAR gjort:

- Fixat frukost, väckt barn, gick och la mig igen en timme.

- Varit på utvecklingssamtal med Julius i skolan. Det gick bra. Han verkar trivas och det var kul att få en liten inblick.

- Nattat Otto och lagat lunch.

- Varit ute en stund. Dragit vagnen och sövt Ville.

- Väckt Otto, fixat mellis.

- Hann sätta potatisen innan Ville vaknade.

- Diskat, tvättat en maskin.

- Påbörjat middagen.

- Hängt tvätt. Plockat undan, diskat igen.

Det här är vad jag skulle ha velat hunnit med:

- Spenderat lite tid med Ebba, känns inte som jag har hunnit med henne som jag velat den här veckan.

- Fixat med något av mina trädgårdsprojekt.

- Skulle behövt träna rygg och mage. Jag har inte ont i ryggen just nu men jag är trött och stel. Jag är lite bekymrad över att jag får någon konstig trötthetskänsla i den, det blir varmt som eld, bränner.... Knepigt.

Inga kommentarer: