fredag, mars 23, 2007

Dagens planer

Idag är det jämngrått ute, jag känner mig lite trött och avslagen, jobbade kväll igår. Det var lugnt, hade en student så jag gjorde inte många knop. Hon var dessutom snart färdig, det svåraste för mig var att låta henne göra jobbet själv. Sen gick i och för sig inte allt på räls, så det blev lite stökigt i all fall. Lönförhandlade också, och jag fick upp lönen men inte så att jag är nöjd. La önskeschema för hela sommaren. Jag kommer att arbeta 50% fram tom mins 16 september, sedan får vi se. Det är verkligen lyx.

Idag ska jag, Julius och Otto besiktiga bilen, byta tillbaks en rullgardin på K-rauta, köpa gummistövlar till mig. Julius har simskola som vanligt på eftermiddagen. Dessemellan ska vi se till att Otto får sin sömndos. Han hade en tuff dag igår utan sin mams och tar igen det idag.

Jag lyckades träna igår och idag har jag världens nackspärr! Har suttit med värmekudde hela morgonen. Det är dags att boka tid hos kiropraktorn... Det har jag sagt sedan november...

Inga kommentarer: