torsdag, mars 08, 2007

K som i kul...

Återigen en kul dag på jobbet. Allt flöt på som det skulle, jag fick göra det jag tycker är allra roligast och utan att göra för mycket interventioner. Trevlig stämning, inte för mycket att göra. Det är skönt med en mindre arbetsgrupp som vi har blivit nu sedan flytten.

Fast oj vad mycket jag har att lära mig. Tråkigt vore det väl annars men ändå. Jag kan tjata mig blå om att ha en positiv inställning och tilltro till processen, men jag är ändå rätt lik Skalman, som Julius flitigt citerar här hemma: Jag tror inget som jag inte vet. Och hur trist är inte det på en skala? Så, lite tilltro och tålamod är vad jag behöver. Fast jag tror inte att det märks alltför mycket utåt, men det är en inre strid som utspelas. Kanske kommer den också av ansvaret att försöka fatta rätt beslut.

Nu har vi fått våra nya sängar, så inatt ska vi sova gott!

Inga kommentarer: