tisdag, oktober 27, 2009

Nu är det höst!

Och jag har ändrat min header. Tack Slottsträdgårdsmästaren för att jag fick låna din bild! Gå gärna dit och kika om ni är trädgårdsintresserade, mkt bra blogg! För övrigt har jag idag skickat iväg stororna på höstlov till mormor, sovit, sprungit och faktiskt umgåtts med min käre far. Jag och småttorna är ensamma hemma. Jag hade lovat Otto att han skulle få sova inne hos mig men han hostade så att jag har burit ut honom tillbaks honom. Inte kul att bryta löften men om han fortsätter att hosta lär jag få tillbringa tid med honom i natt i alla fall.

2 kommentarer:

Vildhjärtas sa...

FIN bild! Jättehöstig och vacker, jag blir jätteglad av att se den! :o)

Nackonda verkar ge med sig lite nu, ska försöka ta det lite lugnt, misstänker att mina städnojjor har framkallat det hela.. Å så borde jag träna, men fasicken så långt inne det sitter.. :o/

Ha en trevlig helg!
kramar!

RosaMilton sa...

Ja, du har rätt mycket annat omkring dig också som det verkar! Så det kan jag verkligen förstå! Ha det gott!