fredag, juni 02, 2006

Oooops...


Jag och den här bloggen kommer inte alltid så bra överens tydligen... I förrgår gjorde jag det första inlägget om Lilla O:s krypställning. Så postade jag det och såg inte röken av det, det bara försvann. Skrev det nya inlägget idag och PLÖTSLIGT... sim salabim så har dök det första inlägget upp. Jag förstår ingenting som vanligt. Men det kan ju vara lite kul att notera hur mycket starkare i armarna han har blivit bara på några få dagar om man jämför på bilderna. Passar på att lägga in en bild där han sitter också...

Appro på att Lilla O är tidigare än de andra så verkar han inte heller lika nöjd med vad han lyckats lära sig. Han har ju inte fått kämpa lika mycket. Det ska bli så spännande att se vem han ÄR så att säga. Han är så aktiv jämfört med E och J, han slutar aldrig att kämpa, ligger han på golvet snurrar han runt och börjar träna tills han är helt slut, han kan bara inte låta bli. Han är go´och glad men har hittills bara storskrattat en gång. Det var när Linnea, en kompis styvdotter höll honom och busade med honom då skrattade han så att han förmodligen? kissade på sig. Ingen av oss här hemma har kunnat upprepa detta hur vi än försökt.

3 kommentarer:

Olle sa...

Läst alla tre nya bloggarna! Så snabbt det går nu! Litet trist att jag inte hinner träffa honom innan ni åker söderut. Men det får väl bli i Mattmar i stället. Hoppas att du under tiden kan fylla på din blogg med fler bilder och intressant text.

Kram från pappa

Olle sa...

Nu har alla bilderna försvunnit från din blogg! Spökar det?

Ollw

AI sa...

Jag tror att anledningen till att du inte ser ett inlägg efter att du lagt till det är att du ser "den gamla versionen" av sidan som ligger sparad i din webbläsare. Se till att uppdatera hemsidan, med Shift+Uppdatera (eller Ctrl + R), det hjälper oftast. :)

Bilderna verkar ha spökat lite, men var nog deras server som var nere för tillfället, jag har inte haft några problem med dina bilder.

Underbart att se bilder på ens lilla gudson också! Vore underbart att få träffa er innan ni åker ner!