fredag, juni 09, 2006

Sommar, sommar...

Somrig bild eller hur? Vi var på utflykt till Rosersbergs slott förra helgen men då var det mycket kallare än nu...

Imorgon åker jag och barnen till Omberg och bor på vandrarhem och på söndag vidare till Borås. Så nu är det SOMMARLOV! Hoppas naturligtvis på fint väder, gärna som idag...

Så nu blir det nog inget mer bloggande på ett tag, i alla fall inte med bilder, vare sig farmor eller mormor har tillräckligt bra uppkoppling att låna ut... Jo, förresten, farmor har ju fått bredband! Ja, då kanske det blir lite bilder i alla fall!

Idag har jag, J och lilla O varit hos en kollega i Knutby och hälsat på. Idyll på landet (och förresten hon är inte medlem i samfundet och INTE Kristi brud!) med härlig trädgård, superfint växthus med vindruvor, persikor och alla möjliga och omöjliga växter. J var mycket upprörd över att en annan kollegas dotter hävdade att; DAMERNA FÖRST! Mycket orättvist tyckte han, varför inte herrarna först? Väl hemma igen hittade jag ett litet kuvert från jobbet och Yippee, hela 200 kr i löneförhöjning! Snart är man höginkomsttagare... not.

Nu borde jag verkligen återgå till min packning, vardagsrummet svämmar över av väskor, tält, sovsäckar och diverse. Vi ska ju vara på resande fot till slutet av juli, så det mesta ska med. Åååångest, vad kommer jag att glömma?

Inga kommentarer: