tisdag, maj 19, 2009

Mer regn tack

Så att jag kan slöa lite idag (och titta på när gräset växer!)... Sitter och funderar på vad jag VILL göra. Vet inte riktigt - kom jag just fram till. Den stunden när Ville sover kan stressa mig. Det är så mycket jag kan göra då att jag får svårt att välja, och så gör jag inget alls istället.

Lite sommarplaner börjar ta form i alla fall. Hoppas att jag inte blir flyttad mycket från önskeschemat som jag har lagt. Fördelen med att bara jobba 50% är ju att om man lägger 4 pass sammanhängande blir det rätt långa ledigheter emellan. Stefan och Otto ska åka en sväng själva till Växjö precis i början av juni och då planerar jag faktiskt för en minisemester med stororna. Och Ville förstås. Jag har funderingar på en tripp ut i skog och mark och sova på vandrarhem. Ensam med fyra barn känns det oöverstigligt men med stororna och BARA Ville kan det bli helt överkomligt, med lite planering och struktur innan. Och om jag samlar ihop mig kan jag faktiskt vara riktigt strukturerad, trot eller ej.

Inga kommentarer: