söndag, november 01, 2009

Nästa sjukling

Nu är det Villes tur att bli sjuk. Precis 4-5 dagar efter Otto. Tänk om det kunde vara svininfluensan så att den var avklarad. Men det får man ju aldrig reda på ändå. Förmodligen är det inte det eftersom vare sig Stefan eller jag blivit det minsta sjuka. Jag har lite kli i halsen men inget mer.

Hög feber hade lillkillen i alla fall inatt och nu runt 38. Ingen aptit. Idag har han druckit ett glas mjölk, tagit två tuggor macka till frukost samt 1 sked gröt. Lite vatten. I bit korv till lunch. nu dricker han lite mjölk igen, det är tydligen det bästa. Jo, jag glömde en halv bit choklad slank ner också. Om han ratar choklad då är han verkligen sjuk! Jag som var så säker på att det inte skulle bli någon mer VAB:ning för min del i och med att mina arbetspass är så utspridda. Så nu får det bli slagsmål om saken ikväll. Jag vill inte VAB:a, jag vill jobba.

Inga kommentarer: