onsdag, februari 11, 2009

En bit tvål som aperitif

Om det nu stavas så; aperitif alltså. Hittade en avgnagd tvål i badrummet efter middagen. Ett prydligt bitmärke. Sedan hittade jag också små utspottade tvålrester. Han är överallt. Alla dörrar måste stängas, stolar måste läggas ner på golvet för annars så är han vips uppe på bordet. Snabbare än blixten. Han har bestämt sig på förhand vad han vill göra och får han minsta chans så är han där han vill var på en mikrosekund. Så jag är fruktansvärt glad att han bara kom i en upplaga. Tänk tvillingar, jag ryser...

Idag har jag lekt Hollywoodstjärna. För jag antar att det är så stjärnorna har det. Personlig tränare i all ära, det har jag prövat men personlig pilatesinstruktör i en timme det var verkligen LYX. Attans vad hon drillade mig i andning och hitta mag- och ryggmuskler som jag inte visste fanns. Det var superkul. Och jag hade faktiskt inte förstått vad Pilates gick ut på innan. Så nu ska jag vara i superform för tungt arbete både hemma och på jobbet när jag börjar igen i maj.

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHA kul beskrivning av din lilla vessla! Lilla Ville vessla...

//a

RosaMilton sa...

Ja, det är klart! Ville Vessla :) Fast han står aldrig bakom gardinerna så man endast skymtar de smala spetsiga skorna och byxorna med pressveck.... ;)

Anonym sa...

Inte än...
:-)