torsdag, februari 19, 2009

Dementier

Många dementier efter gårdagens inlägg. Jag blev helt galen när jag inte kunde hitta min Ipod men den är nu återfunnen! Speciellt galen blev jag eftersom min mobil är helt bortsprungen och har varit så i några veckor. Dyrt och förbannat jobbigt. Men nu är jag glad igen. Jag ska ändå försöka ta tag i min förvirrade person som förlägger allt och inte har någon koll på pappren här hemma. Fast jag ska ta det lite i taget för det är rätt tungt att försöka förändra någonting här hemma just nu. En vecka har jag sovit dåligt och det sätter sina spår, eftersom jag inte haft så mycket reserver från början. Jag som alltid sett mig själv som någon klarar sig utan så mycket sömn, har nu insett att även det var en illusion. Men det blir bättre, sakta men säkert, jag vet det.

Ikväll ska kött hämtas och distribueras. En hel kossa, KRAV-odlad och allt ska delas ut till vännerna och bekanta. Lite häftigt att dela på en kossa, tycker jag.

Inga kommentarer: