tisdag, mars 03, 2009

Vad hände?

Varifrån kom energin att:

* Rensa alla barnens kläder, slänga det gamla och trasiga samt sortera i prydligt i kartonger
* Städa garderoberna uppe och klädkammaren
* Flytta om så att alla garderober är fyllda med rätt saker
* Städa ett kökkskåp, visserligen det lättaste med alla 7-tusen burkarna men ändå
* Städa skåpet under diskbänken, vilket var välbehövligt kan jag lova

Nu har jag hittat babysittern om det finns någon därute som behöver den? Ville har ju blivit lite för stor om man säger så. En kasse med de allra finaste klänningarna som Ebba haft genom åren är bortskänkt till väninnan med de fyra döttrarna. Det känns ändå härligt att inte spara bebiskläder utan det Ville nu växer ur det skänker jag bort...

2 kommentarer:

Olle sa...

OJ! Ja, det kan man undra. Det var ingen dålig lista. Du måste ha sovit litet bättre än vanligt. Passa på att vara nöjd med dig själv!

RosaMilton sa...

Ja, jag är gräsligt nöjd varje gång jag öppnar dörren till klädkammaren. Det här har jag velat fått gjort i ett år!