söndag, mars 01, 2009

Ensam

Nej, egentligen inte för småpojkarna är ju här! Men nu har stororna och Stefan och farfar åkt på skidsemester. Jag känner mig lite ensam men det är egentligen bara fånigt, för jag är bjuden in till stora staden idag på middag och allt. Tänkte åka lite skridskor i solskenet med Otto i Vasaparken om det vill sig. Och imorgon får vi först kompisbesök och sedan kommer mamma. Full rulle i veckan med pilatesträning och födelsedagsförberedelser. Så den här veckan lär gå fort den med.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men RosaMilton!
Du måste ju höra av dig om du passerar precis här!!! Vi var i Vasaparken och åkte skridskor ca kl 15-16 idag! Du kunde fått en fika här! Ajabaja! Ring nästa gång!
:-)
//a

RosaMilton sa...

Vi gick vid 15 tror jag! Jag trodde faktiskt ni var på landet men jag inser nu att ni kanske är precis hemkomna från fjällen? Fika hade varit trevligt.

Anonym sa...

Vi åkte hem i lördags, så vi hade en lugn dag i stan igår.
Kommer din mamma idag? Stannar hur länge?
(Har du hört att jag gått kurs och gjort en tenta för att bli energiexpert?)
:-)
(Kan säga att det är några få stackare som klarar den tentan, och JAG KLARADE DEN!!!)

RosaMilton sa...

Grattis!